-50% op uw 1ste artikel + -40% geldig op heel de collectie + GRATIS verzending bij aankoop van €45 of meer*

code4166

Onze verbintenissen

Beschikbaarheid van de producten

Onze voorraden worden dagelijks gecontroleerd opdat u uw pakje zo snel mogelijk kunt ontvangen. Indien een artikel alsnog vertraagd is, ontvangt u thuis een brief waarin de nieuwe leveringstermijn wordt vermeld. Indien sommige artikelen buiten onze wil om niet langer beschikbaar zijn, kunnen wij deze in bepaalde gevallen vervangen door een ander artikel met eenzelfde of hogere kwaliteit. Indien dit vervangingsartikel u niet bevalt, kunt u het naar ons terugsturen, waarbij de retourkosten ten laste zijn van Bleu Bonheur.


 

GOLD Quality waarborg

Bleu Bonheur selecteert vlotte modellen en materialen voor comfortabele outfits die het vaakst in de machine worden gewassen. De GOLD QUALITY-modellen verdienen uw volste vertrouwen: ze genieten 3 jaar waarborg. Indien u alsnog teleurgesteld zou zijn over de kwaliteit van de artikelen, kunt u ze gedurende 3 jaar terugsturen. Bleu Bonheur verbindt zich ertoe om ze u terug te betalen. De normale slijtage van kledingstukken of accidentele beschadigingen vallen niet onder de GOLD QUALITY-verbintenis.


Levering

Bij u thuis:
Uw bestelling wordt bij u thuis geleverd binnen een gemiddelde termijn van 14 kalenderdagen te tellen vanaf de ontvangst van uw bestelling (+ deelname in de verzendingskosten van € 5,49).

In een Afhaalpunt:
Uw bestelling wordt in een Afhaalpunt geleverd binnen een gemiddelde termijn van 14 kalenderdagen te tellen vanaf de ontvangst van uw bestelling (+ deelname in de verzendingskosten van € 5,49). Bleu-Bonheur zal al het nodige doen om de levertermijn van 14 dagen na de bestelling in het Afhaalpunt naar keuze van de Koper te respecteren.

Een Afhaalpunt is een verkooppunt van het type « mondial relay« (boekhandel, tankstation, voedingszaak, …) waar de Koper de bij Bleu Bonheur bestelde artikelen kan afhalen.

Als zijn pakje in het Afhaalpunt is geleverd, wordt de Koper daarvan op de hoogte gebracht per sms of mail. De koper kan zijn artikelen dan ophalen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs. Artikelen blijven gedurende maximaal 14 dagen in het Afhaalpunt beschikbaar. Vertraagde artikelen worden altijd thuis geleverd.

Op een ander adres:
Indien u vaak afwezig bent, kunt u ons vragen om uw bestelling zonder supplement te laten leveren bij een buur, een ouder of een vriend(in). We kunnen uw bestelling ook op uw vakantiebestemming in België laten leveren. Vermeld steeds het adres van uw keuze op uw bestelbon of aan uw consulente.

Indien uw artikelen beschikbaar zijn, wordt uw pakje binnen een gemiddelde termijn van 14 kalenderdagen vanaf de ontvangst van uw bestelling geleverd. (+ deelname in de verzendingskosten van € 5,49).

Veiligheid

Voor uw gemoedsrust maakt Bleu Bonheur gebruik van het SSL (Secure Socket Layer) veiligheidsprotocol, het meest betrouwbare in zijn soort. Dankzij het uiterst beveiligde crypteringsysteem garandeert dit protocol dat de bankgegevens die u met Bleu Bonheur uitwisselt, op elk moment van uw bestelling volledig beveiligd zijn.
Om te weten op welk moment u zich in beveiligde modus bevindt, controleert u het slotje dat rechts onderaan uw scherm staat afgebeeld.

 

Tevredenheid

Retour
We besteden erg veel aandacht aan de kwaliteit van onze artikelen. U heeft 30 dagen de tijd om ze te proberen. Indien u alsnog niet niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van een artikel, zullen we het omwisselen of terugbetalen (met uitzondering van cosmetica, artikelen voor intieme hygiëne en geopende voedingswaren) en dit ten laatste 30 dagen na ontvangst.

Herroepingsrecht
Conform de bepalingen van artikel L221-18 van de Franse Consumentenwet dat bepaalt:
“De consument beschikt over een termijn van veertien dagen om binnen het kader van een verkoop op afstand, afgesloten hetzij telefonisch hetzij buiten de verkoopruimte, zijn herroepingsrecht uit te oefenen, zonder deze beslissing te moeten motiveren noch kosten te betalen anders dan deze voorzien in artikel L221-23 tot L221-25.
De termijn vermeld in de eerste alinea loopt vanaf de dag:
1° waarop het contract werd afgesloten, in het geval van dienstverleningscontracten en deze vermeld in artikel L221-4;
2° van de ontvangst van het goed door de consument of een derde, anders dan de transporteur, door hem aangesteld, voor de contracten voor de verkoop van goederen. Voor contracten die buiten de verkoopruimte worden afgesloten, kan de consument zijn herroepingsrecht uitoefenen te tellen vanaf het afsluiten van het contract.
In het geval van een bestelling die betrekking heeft op meerdere goederen die apart geleverd worden of in het geval van bestelling van een goed bestaande uit sets of meerdere stuks waarvan de levering is verspreid over een bepaalde periode, loopt de termijn te tellen vanaf de ontvangst van het laatste goed, de laatste set of het laatste stuk.
Voor contracten die betrekking hebben op de regelmatige levering van goederen binnen een bepaalde periode, loopt de termijn te tellen vanaf de ontvangst van het eerste goed”

U kunt van mening veranderen en zonder opgave van reden uw herroepingsrecht uitoefenen tot maximaal 14 dagen na ontvangst van al uw artikelen door het (de) artikel(en) in goede staat en zonder wijzigingen, bij voorkeur in de originele verpakking, terug te sturen naar Bleu Bonheur - Dienst Retours - BP 22 000 7700 Moeskroen, vergezeld van de retour-/ruilbon OF door op het detail van uw afgeronde bestelling te klikken. Klik hiervoor op de knop “Mijn bestelling annuleren” en selecteer als reden “Herroepingsrecht”.
Cosmetica, artikelen voor intieme hygiëne en geopende levensmiddelen vallen niet onder dit herroepingsrecht.

Retourprocedure
• U kunt het pakje met het (de) artikel(en) dat (die) u retour wenst te sturen, afgeven in het postkantoor van uw keuze, waarbij u de portkosten rechtstreeks aan de post betaalt en het pakje terugstuurt naar het volgende adres: Bleu Bonheur, Dienst Retours, BP 22 000, 7700 Moeskroen
Vergeet niet om aan het loket een bewijs van afgifte te vragen en dit zorgvuldig te bewaren.
• In een Afhaalpunt: druk het retouretiket af dat u terugvindt in uw account op de website van Bleu Bonheur. Bevestig dit etiket met behulp van zelfklevende tape aan uw pakje en zorg ervoor dat gegevens en/of de barcode op het etiket niet bedekt worden.

Van zodra u het pakje heeft afgegeven in een Afhaalpunt, ontvangt u meteen (of enkele minuten later) een e-mail die geldt als bewijs van afgifte van het pakje en die wordt verstuurd vanaf het volgende adres: service-retours@mondialrelay.com
Het verzenden van een retourzending via Mondial Relay is gratis.

U wordt geacht om het (de) artikel(en) gedurende de herroepingsperiode met de nodige omzichtigheid te behandelen, net zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Uw verantwoordelijkheid heeft als dusdanig betrekking op de waardevermindering van het (de) artikel(en) die het gevolg is van handelingen andere dan deze die nodig zijn om de aard, de eigenschappen of de goede werking van het (de) artikel(en) te bepalen.

We behouden ons bijgevolg het recht voor om u een schadevergoeding aan te rekenen, met name in het geval van beschadigde, bevuilde of gedragen artikelen, artikelen die niet in hun oorspronkelijke verpakking zitten, artikelen die onvolledig zijn of waarvan de gebruiksaanwijzing, het montageplan en/of onderdelen of accessoires ontbreken, of, tot slot, artikelen die beschadigd zijn door nalatigheid of door verkeerd gebruik of die gerepareerd zijn door derden of door uzelf.

Terugbetaling
Bleu Bonheur zal u het verschuldigde bedrag terugbetalen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsbeslissing of ten laatste bij ontvangst van het bewijs van de terugzending.
Conform de bepalingen van artikel L221-24 van de Franse Consumentenwet zal de terugbetaling gebeuren op dezelfde manier als de betaling zelf.
Indien u uw volledige bestelling terugstuurt (met inbegrip van het eventuele geschenk), zullen wij alle van u ontvangen betalingen voor deze bestelling terugbetalen, met uitzondering van de rembourskosten.
Indien u een deel van uw bestelling terugstuurt, zullen wij het bedrag van de geretourneerde artikelen terugbetalen; de verzendings- en betalingskosten blijven echter verschuldigd. Retourzendingen via Mondial Relay zijn gratis, voor retourzendingen via B-post zijn de verzendingskosten voor uw rekening.

Belangrijke verduidelijkingen:
o Bepaalde textielartikelen worden geleverd met een veiligheidszegel dat niet mag worden verwijderd tijdens het passen. Artikelen die worden teruggestuurd zonder veiligheidszegel, kunnen niet worden terugbetaald of geruild.
o Retourzendingen onder rembours zullen worden geweigerd.